APA:
کپیفتح اللهی، ثریا، فریدچهر، الهام، غریب نواز، نادر، و میرابی، وحیدرضا. (1398). طراحی مدل ارزیابی عوامل موثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخص های فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی, میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران). مدیریت بازاریابی، 14(44 )، 113-130. SID. https://sid.ir/paper/951978/fa
Vancouver:
کپیفتح اللهی ثریا، فریدچهر الهام، غریب نواز نادر، میرابی وحیدرضا. طراحی مدل ارزیابی عوامل موثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخص های فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی, میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1398؛14(44 ):113-130. Available from: https://sid.ir/paper/951978/fa
IEEE:
کپیثریا فتح اللهی، الهام فریدچهر، نادر غریب نواز، و وحیدرضا میرابی، “طراحی مدل ارزیابی عوامل موثر بر رفتار نوستالژیک با رویکرد شاخص های فرهنگی هافستد و عوامل اجتماعی, میراث و نگرش برند (مطالعه موردی: بازارهای نوستالژیک شهر تهران)،” مدیریت بازاریابی، vol. 14، no. 44 ، pp. 113–130، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951978/fa