APA:
کپیتقی پوریان، محمدجواد، کثیری، سحر، و شکیبا، احمد. (1399). تاثیر عوامل اجتماعی بر نیت خرید مشتریان در شبکه های اجتماعی از طریق اعتماد به فروشنده و محصول. مدیریت بازاریابی، 15(48 )، 33-45. SID. https://sid.ir/paper/951982/fa
Vancouver:
کپیتقی پوریان محمدجواد، کثیری سحر، شکیبا احمد. تاثیر عوامل اجتماعی بر نیت خرید مشتریان در شبکه های اجتماعی از طریق اعتماد به فروشنده و محصول. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1399؛15(48 ):33-45. Available from: https://sid.ir/paper/951982/fa
IEEE:
کپیمحمدجواد تقی پوریان، سحر کثیری، و احمد شکیبا، “تاثیر عوامل اجتماعی بر نیت خرید مشتریان در شبکه های اجتماعی از طریق اعتماد به فروشنده و محصول،” مدیریت بازاریابی، vol. 15، no. 48 ، pp. 33–45، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951982/fa