APA:
کپیگیلانی فر، منور، آهی، قاسم، خیرخواه، فرزان، و شهابی زاده، فاطمه. (1400). نقش میانجی سبک های شناختی مرتبط با نظام فعال سازی رفتاری در رابطه بین تجارب آسیب زای دوره کودکی با نشانگان اختلال دوقطبی در بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی. تحقیقات علوم رفتاری، 19(2 )، 242-250. SID. https://sid.ir/paper/952475/fa
Vancouver:
کپیگیلانی فر منور، آهی قاسم، خیرخواه فرزان، شهابی زاده فاطمه. نقش میانجی سبک های شناختی مرتبط با نظام فعال سازی رفتاری در رابطه بین تجارب آسیب زای دوره کودکی با نشانگان اختلال دوقطبی در بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی. تحقیقات علوم رفتاری[Internet]. 1400؛19(2 ):242-250. Available from: https://sid.ir/paper/952475/fa
IEEE:
کپیمنور گیلانی فر، قاسم آهی، فرزان خیرخواه، و فاطمه شهابی زاده، “نقش میانجی سبک های شناختی مرتبط با نظام فعال سازی رفتاری در رابطه بین تجارب آسیب زای دوره کودکی با نشانگان اختلال دوقطبی در بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی،” تحقیقات علوم رفتاری، vol. 19، no. 2 ، pp. 242–250، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/952475/fa