APA:
کپیدریکوند، فاطمه، گلشنی، اکرم، و گلشنی، فاطمه. (1400). بررسی شیوه های مقابله با مشکلات در کتب تعلیمی قرن شش تا هشت (مطالعه موردی بوستان, گلستان, کلیله و دمنه, مثنوی) براساس نظریه روان شناختی فولکمن و لازاروس. سبک شناسی نظم و نثر فارسی (بهار ادب)، 14(9 (پیاپی 67) )، 121-139. SID. https://sid.ir/paper/952975/fa
Vancouver:
کپیدریکوند فاطمه، گلشنی اکرم، گلشنی فاطمه. بررسی شیوه های مقابله با مشکلات در کتب تعلیمی قرن شش تا هشت (مطالعه موردی بوستان, گلستان, کلیله و دمنه, مثنوی) براساس نظریه روان شناختی فولکمن و لازاروس. سبک شناسی نظم و نثر فارسی (بهار ادب)[Internet]. 1400؛14(9 (پیاپی 67) ):121-139. Available from: https://sid.ir/paper/952975/fa
IEEE:
کپیفاطمه دریکوند، اکرم گلشنی، و فاطمه گلشنی، “بررسی شیوه های مقابله با مشکلات در کتب تعلیمی قرن شش تا هشت (مطالعه موردی بوستان, گلستان, کلیله و دمنه, مثنوی) براساس نظریه روان شناختی فولکمن و لازاروس،” سبک شناسی نظم و نثر فارسی (بهار ادب)، vol. 14، no. 9 (پیاپی 67) ، pp. 121–139، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/952975/fa