APA:
کپیباورساد، فربود، و درویشی، مریم. (1400). بررسی تأثیر راهبردهای نهادی برندسازی مکانی بر عملکرد برندسازی مکانی با نقش میانجی اعتماد بین بنگاهی و نقش تعدیل گر عوامل فرهنگی-شناختی. اندیشه آماد، 20(79 )، 137-168. SID. https://sid.ir/paper/953596/fa
Vancouver:
کپیباورساد فربود، درویشی مریم. بررسی تأثیر راهبردهای نهادی برندسازی مکانی بر عملکرد برندسازی مکانی با نقش میانجی اعتماد بین بنگاهی و نقش تعدیل گر عوامل فرهنگی-شناختی. اندیشه آماد[Internet]. 1400؛20(79 ):137-168. Available from: https://sid.ir/paper/953596/fa
IEEE:
کپیفربود باورساد، و مریم درویشی، “بررسی تأثیر راهبردهای نهادی برندسازی مکانی بر عملکرد برندسازی مکانی با نقش میانجی اعتماد بین بنگاهی و نقش تعدیل گر عوامل فرهنگی-شناختی،” اندیشه آماد، vol. 20، no. 79 ، pp. 137–168، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/953596/fa