APA:
کپیخادمی، علی اکبر، بدری، احسان، و فرازنده، هانیه. (1399). تاثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند. مدیریت بازاریابی، 15(49 )، 55-72. SID. https://sid.ir/paper/953921/fa
Vancouver:
کپیخادمی علی اکبر، بدری احسان، فرازنده هانیه. تاثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1399؛15(49 ):55-72. Available from: https://sid.ir/paper/953921/fa
IEEE:
کپیعلی اکبر خادمی، احسان بدری، و هانیه فرازنده، “تاثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند،” مدیریت بازاریابی، vol. 15، no. 49 ، pp. 55–72، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/953921/fa