مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

233
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

601
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی، نمونه مورد مطالعه شهر اصفهان

صفحات

 صفحه شروع 173 | صفحه پایان 200

چکیده

 در مواجهه با رقابت پذیری فزاینده صنعت گردشگری, برند گردشگری مقصد به عنوان دارایی مهمی که هویت مقصد گردشگری را تعیین می کند, ظهور می یابد. توجه به منظر شهری یکی از مهم ترین عواملی است که بر برند شهری تاثیر به سزایی دارد زیرا آنچه در ابتدا توجه افراد را به خود جلب می کند, منظر شهری است و اولین قضاوت ها را نسبت به شهر در ذهن گردشگران ایجاد می کند. در این پژوهش با استفاده از مدل ارزش ویژه برند به اعتبارسنجی برند گردشگری اصفهان با تاکید بر منظر شهر از دید گردشگران خارجی می پردازیم. روش جمع آوری اطلاعات پرسشنامه و روش تحلیل اطلاعات با استفاده از نرم افزار "آموس" نسخه 23 و "اس پی اس اس" و روش تحلیل عاملی تاییدی است. نتایج پژوهش نشان داد که تصویر برند اصفهان بیشترین نقش را در ارزش برند اصفهان دارد و منظر تاریخی و فرهنگی اصفهان معرف تصویر برند اصفهان از دید گردشگران خارجی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    وحیدزادگان، فریبا، و زنگی آبادی، علی. (1400). تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی, نمونه مورد مطالعه شهر اصفهان. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 16(53 )، 173-200. SID. https://sid.ir/paper/954675/fa

    Vancouver: کپی

    وحیدزادگان فریبا، زنگی آبادی علی. تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی, نمونه مورد مطالعه شهر اصفهان. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1400؛16(53 ):173-200. Available from: https://sid.ir/paper/954675/fa

    IEEE: کپی

    فریبا وحیدزادگان، و علی زنگی آبادی، “تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی, نمونه مورد مطالعه شهر اصفهان،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 16، no. 53 ، pp. 173–200، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/954675/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button