APA:
کپیوحیدزادگان، فریبا، و زنگی آبادی، علی. (1400). تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی, نمونه مورد مطالعه شهر اصفهان. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، 16(53 )، 173-200. SID. https://sid.ir/paper/954675/fa
Vancouver:
کپیوحیدزادگان فریبا، زنگی آبادی علی. تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی, نمونه مورد مطالعه شهر اصفهان. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1400؛16(53 ):173-200. Available from: https://sid.ir/paper/954675/fa
IEEE:
کپیفریبا وحیدزادگان، و علی زنگی آبادی، “تبیین تعامل ارزش ویژه برند گردشگری و منظر شهری از دید گردشگران خارجی, نمونه مورد مطالعه شهر اصفهان،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. 16، no. 53 ، pp. 173–200، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/954675/fa