APA:
کپیحسین خانی، خلیل، قاسمی، مسعود، و حجازی، مسعود. (1400). اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر مولفه های شناختی تفکر انتقادی, حل مسئله و فراشناخت بر خودکارآمدی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان. تازه های علوم شناختی، 23(4 )، 48-60. SID. https://sid.ir/paper/955343/fa
Vancouver:
کپیحسین خانی خلیل، قاسمی مسعود، حجازی مسعود. اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر مولفه های شناختی تفکر انتقادی, حل مسئله و فراشناخت بر خودکارآمدی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1400؛23(4 ):48-60. Available from: https://sid.ir/paper/955343/fa
IEEE:
کپیخلیل حسین خانی، مسعود قاسمی، و مسعود حجازی، “اثربخشی بسته آموزشی مبتنی بر مولفه های شناختی تفکر انتقادی, حل مسئله و فراشناخت بر خودکارآمدی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان،” تازه های علوم شناختی، vol. 23، no. 4 ، pp. 48–60، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/955343/fa