مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

303
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

521
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه سه روش آموزش الکترونیک، سنتی و ترکیبی بر یادگیری درس بررسی سلامت در دانشجویان مامایی

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 10

چکیده

 مقدمه نیاز به یادگیری از طریق روش های نوین جهت ارتقای دانش, یک نیاز اساسی برای کسب مهارت های بالینی است. لذا این مطالعه با هدف مقایسه تاثیر سه روش آموزش الکترونیک, سنتی و ترکیبی بر یادگیری درس بررسی سلامت در دانشجویان مامایی انجام شد. روش کار: این مطالعه نیمه تجربی بر روی 84 نفر از دانشجویان رشته مامایی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان در سال 1394 انجام گرفت. افراد نمونه به روش تصادفی ساده به سه گروه تقسیم شدند. در گروه اول یادگیری الکترونیک با استفاده از تلفن همراه, گروه دوم آموزش به شیوه سنتی و درگروه سوم آموزش ترکیبی انجام شد. سپس از هر سه گروه آزمون کتبی و سپس عملی به صورت چک لیستی متشکل از سوالات چهارجوابی به عمل آمد و نمره نهایی هر فرد معیار ارزیابی وی قرار گرفت. جهت تحلیل داده ها از آزمون های آماری واریانس یکطرفه و آزمون تعقیبی توکی و نرم افزار spss و آزمون های آماری استفاده شد. یافته ها نتایج این پژوهش نشان داد که اختلاف آماری معناداری در میانگین نمره تکالیف کلاسی و آزمون عملی(001/ 0

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    شیرزادگان، راضیه، رئیسی فر، زینب، محمودی، ناهید، زرگرشیرازی، فریبا، و طاهری، نوراله. (1399). مقایسه سه روش آموزش الکترونیک, سنتی و ترکیبی بر یادگیری درس بررسی سلامت در دانشجویان مامایی. آموزش پرستاری، 9(5 )، 1-10. SID. https://sid.ir/paper/955555/fa

    Vancouver: کپی

    شیرزادگان راضیه، رئیسی فر زینب، محمودی ناهید، زرگرشیرازی فریبا، طاهری نوراله. مقایسه سه روش آموزش الکترونیک, سنتی و ترکیبی بر یادگیری درس بررسی سلامت در دانشجویان مامایی. آموزش پرستاری[Internet]. 1399؛9(5 ):1-10. Available from: https://sid.ir/paper/955555/fa

    IEEE: کپی

    راضیه شیرزادگان، زینب رئیسی فر، ناهید محمودی، فریبا زرگرشیرازی، و نوراله طاهری، “مقایسه سه روش آموزش الکترونیک, سنتی و ترکیبی بر یادگیری درس بررسی سلامت در دانشجویان مامایی،” آموزش پرستاری، vol. 9، no. 5 ، pp. 1–10، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/955555/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button