APA:
کپیخسروی انجدانی، حسین، ایرانی، حمیدرضا، و جندقی، غلامرضا. (1399). تاثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرف کننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 19(41 (پیاپی 74) )، 101-119. SID. https://sid.ir/paper/955564/fa
Vancouver:
کپیخسروی انجدانی حسین، ایرانی حمیدرضا، جندقی غلامرضا. تاثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرف کننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1399؛19(41 (پیاپی 74) ):101-119. Available from: https://sid.ir/paper/955564/fa
IEEE:
کپیحسین خسروی انجدانی، حمیدرضا ایرانی، و غلامرضا جندقی، “تاثیر تبلیغات در نقطه خرید بر قصد خرید مصرف کننده با اثر میانجی ارزش ویژه برند،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 19، no. 41 (پیاپی 74) ، pp. 101–119، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/955564/fa