APA:
کپینافعی، محمد، آندرواژ، لیلا، و سعیدنیا، حمیدرضا. (1399). الگوی پارادایمی فعالیت های بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی با تاکید بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری. اخلاق در علوم و فناوری، 15(1 )، 151-157. SID. https://sid.ir/paper/956136/fa
Vancouver:
کپینافعی محمد، آندرواژ لیلا، سعیدنیا حمیدرضا. الگوی پارادایمی فعالیت های بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی با تاکید بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1399؛15(1 ):151-157. Available from: https://sid.ir/paper/956136/fa
IEEE:
کپیمحمد نافعی، لیلا آندرواژ، و حمیدرضا سعیدنیا، “الگوی پارادایمی فعالیت های بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی با تاکید بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 15، no. 1 ، pp. 151–157، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/956136/fa