مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

258
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

555
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگوی پارادایمی فعالیت های بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی با تاکید بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری

صفحات

 صفحه شروع 151 | صفحه پایان 157

چکیده

 زمینه بازاریابی اخلاقی بیشتر از اینکه یک استراتژی بازاریابی باشد, نوعی فلسفه است که بر تمام جنبه های بازاریابی تاثیر می گذارد. در این شیوه کارفرمایان به دنبال ترویج صداقت, عدالت و تعهد در تبلیغات خود هستند. اهمیت فعالیت های بازاریابی اخلاقی به طور کلی و بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی به شکل خاص نقش مهمی در دنیای کسب و کار دارد. از این رو پژوهش حاضر با هدف ارایه الگوی پارادایمی فعالیت های بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی با ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری شکل گرفت. روش پژوهش حاضر یک پژوهش کیفی بوده است که با رویکرد داده بنیاد انجام شد. جامعه تحقیق صاحبنظران در حیطه بازاریابی رسانه های اجتماعی و مدیران شرکت های فعال در حوزه بازاریابی و شرکت های مجازی تهران بودند که با نمونه گیری هدفمند 12 نفر از آنها به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده ها, مصاحبه های عمیق بوده است. تجزیه و تحلیل داده ها در سه مرحله کدگذاری باز, محوری و انتخابی انجام گرفت. یافته ها نتایج پژوهش نشان دهنده بیش از 260 کد یا مفهوم اولیه از مصاحبه ها و 53 مفهوم و 26 مقوله بوده است. نتیجه گیری بر اساس نتایج پژوهش حاضر مدل پارادایمی شامل فعالیت های بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی (پدیده اصلی), شفافیت قوانین و استانداردهای موجود (بستر حاکم), حمایت و پشتیبانی (شرایط علی), مسیولیت اجتماعی شرکت (راهبردها), فعالیت های مدیریتی-ترویجی و عوامل مربوط به مشتریان (شرایط مداخله گر) و ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری (پیامدها) می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نافعی، محمد، آندرواژ، لیلا، و سعیدنیا، حمیدرضا. (1399). الگوی پارادایمی فعالیت های بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی با تاکید بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری. اخلاق در علوم و فناوری، 15(1 )، 151-157. SID. https://sid.ir/paper/956136/fa

    Vancouver: کپی

    نافعی محمد، آندرواژ لیلا، سعیدنیا حمیدرضا. الگوی پارادایمی فعالیت های بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی با تاکید بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1399؛15(1 ):151-157. Available from: https://sid.ir/paper/956136/fa

    IEEE: کپی

    محمد نافعی، لیلا آندرواژ، و حمیدرضا سعیدنیا، “الگوی پارادایمی فعالیت های بازاریابی اخلاقی رسانه های اجتماعی با تاکید بر ارزش ویژه برند و پاسخ مشتری،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 15، no. 1 ، pp. 151–157، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/956136/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button