APA:
کپیترکزاده، محسن، برزگر، بهرام، و ماهینی، فاخته. (1400). تعیین شاخص ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 18(43 (پیاپی 70) )، 210-226. SID. https://sid.ir/paper/957116/fa
Vancouver:
کپیترکزاده محسن، برزگر بهرام، ماهینی فاخته. تعیین شاخص ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1400؛18(43 (پیاپی 70) ):210-226. Available from: https://sid.ir/paper/957116/fa
IEEE:
کپیمحسن ترکزاده، بهرام برزگر، و فاخته ماهینی، “تعیین شاخص ها و الگوی فرآیندی تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 18، no. 43 (پیاپی 70) ، pp. 210–226، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957116/fa