APA:
کپیمحمدی، مهدی، ناصری جهرمی، رضا، میرغفاری، فاطمه، خادمی، سولماز، طاهری، فروزان، و صیدی، مریم. (1400). طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 18(43 (پیاپی 70) )، 21-34. SID. https://sid.ir/paper/957304/fa
Vancouver:
کپیمحمدی مهدی، ناصری جهرمی رضا، میرغفاری فاطمه، خادمی سولماز، طاهری فروزان، صیدی مریم. طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1400؛18(43 (پیاپی 70) ):21-34. Available from: https://sid.ir/paper/957304/fa
IEEE:
کپیمهدی محمدی، رضا ناصری جهرمی، فاطمه میرغفاری، سولماز خادمی، فروزان طاهری، و مریم صیدی، “طراحی چارچوب شناخت هویت حرفه ای دانشجویان پزشکی بر اساس برنامه درسی پنهان: رویکرد فراترکیب،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 18، no. 43 (پیاپی 70) ، pp. 21–34، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957304/fa