مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

449
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

731
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مشتریان خدمات حسابرسی

صفحات

 صفحه شروع 202 | صفحه پایان 216

چکیده

 ارزش نهایی فعالیت حسابرسی کمک به مشتریان خدمت برای تشخیص کیفیت اطلاعات دریافت شده می باشد. کیفیت حسابرسی که تعیین کننده عملکرد حسابرسی است, تابع عوامل متعددی است, بنابراین هدف از این پژوهش شناسایی عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مشتریان خدمات می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و بر حسب روش پژوهش, پیمایشی است. داده های موردنیاز این پژوهش با استفاده از پرسشنامه گردآوری شده است. همچنین برای رسیدن به هدف پژوهش, 29 متغیر مربوط به کیفیت حسابرسی از دیدگاه مشتریان این خدمات شناسایی و به 3 مولفه تقسیم شده است. آزمودنی های این پژوهش شامل مدیران اعتبارات مستقر در بانک های کشور است طبق روش نمونه گیری تعداد 123 نفر از مدیران اعتبارات بانک های کشور به عنوان نمونه آماری تعیین شده است. همچنین برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و با استفاده از روش تحلیل عاملی فرضیه های پژوهش مورد آزمون قرار گرفته است. نتایج حاصل از پژوهش نشان می دهد که ارزش های اخلاقی بیشترین تاثیر و صلاحیت و شایستگی کمترین تاثیر را بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مشتریان خدمات می گذارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جامعی، رضا، و محمدی کلاره، نیلوفر. (1399). شناسایی عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مشتریان خدمات حسابرسی. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(1 )، 202-216. SID. https://sid.ir/paper/957351/fa

    Vancouver: کپی

    جامعی رضا، محمدی کلاره نیلوفر. شناسایی عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مشتریان خدمات حسابرسی. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(1 ):202-216. Available from: https://sid.ir/paper/957351/fa

    IEEE: کپی

    رضا جامعی، و نیلوفر محمدی کلاره، “شناسایی عوامل موثر بر کیفیت حسابرسی از دیدگاه مشتریان خدمات حسابرسی،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 1 ، pp. 202–216، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957351/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button