مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

365
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

648
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

پارادایم برندسازی شخصی-سیاسی در ایران (ارائه ی الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی)

صفحات

 صفحه شروع 99 | صفحه پایان 126

کلیدواژه

کارزار (کمپین) انتخاباتیQ1

چکیده

 ارائة پارادایم برند شخصی-سیاسی درون حاکمیتی, مهم ترین هدف این مقاله است و اینکه چه عواملی در خلق برند شخصی-سیاسی مؤثرند و چگونه می توان آن ها را, زیر چتر یک پارادایم قرار داد. برای دستیابی به هدف تحقیق و پاسخ به سؤال های اساسی؛ با اتکا به روش کیفی, از راهبردهای تحلیل تماتیک و تحلیل داده بنیاد, جهت استحصال داده ها و بررسی یافته ها استفاده شده است. برای شناخت مؤلفه های مؤثر در شکل گیری برندهای سیاسی؛ زندگینامه, تصاویر و کلیپ های انتخاباتی چهار رییس جمهور اخیر ایران, در قالب تحلیل تماتیک سه مرحله ای مورد بررسی قرار گرفته که تمام مضامین معنادار به صورت جدول های انتظام مفهومی و منظومة جامع, شناسایی و طبقه بندی شده-اند. در ادامه, برای شناخت سایر مؤلفه های اثرگذار در برندسازی از آرای متخصصان بهره گرفته شد که در این مرحله, با 10 نفر از کارشناسان ارشد حوزة برندسازی, مصاحبة عمیق صورت گرفت. درنهایت, تمام مؤلفه های به دست آمده از دو روش تحلیل تماتیک و داده بنیاد, در منظومه ای جامع ارائة و سپس, زیر هشت طبقه از عوامل که سازه های اصلی پارادایم را تشکیل می دهند, طبقه بندی شده که به صورت مدل پارادایمی بازنمایی شده است. در تحقیق حاضر, علاوه برای شناسایی 347 عامل مؤثر؛ مدل تعالی برند شخصی سیاسی در نظام جمهوری اسلامی نیز ارائة شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرزاابوالحسن خان ایلچی، محسن، خرازی محمدوندی آذر، زهرا، و مجیدی قهرودی، نسیم. (1401). پارادایم برندسازی شخصی-سیاسی در ایران (ارائه ی الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی). رسانه، 33(1 (پیاپی 126) )، 99-126. SID. https://sid.ir/paper/957471/fa

    Vancouver: کپی

    میرزاابوالحسن خان ایلچی محسن، خرازی محمدوندی آذر زهرا، مجیدی قهرودی نسیم. پارادایم برندسازی شخصی-سیاسی در ایران (ارائه ی الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی). رسانه[Internet]. 1401؛33(1 (پیاپی 126) ):99-126. Available from: https://sid.ir/paper/957471/fa

    IEEE: کپی

    محسن میرزاابوالحسن خان ایلچی، زهرا خرازی محمدوندی آذر، و نسیم مجیدی قهرودی، “پارادایم برندسازی شخصی-سیاسی در ایران (ارائه ی الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی)،” رسانه، vol. 33، no. 1 (پیاپی 126) ، pp. 99–126، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957471/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button