APA:
کپیمیرزاابوالحسن خان ایلچی، محسن، خرازی محمدوندی آذر، زهرا، و مجیدی قهرودی، نسیم. (1401). پارادایم برندسازی شخصی-سیاسی در ایران (ارائه ی الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی). رسانه، 33(1 (پیاپی 126) )، 99-126. SID. https://sid.ir/paper/957471/fa
Vancouver:
کپیمیرزاابوالحسن خان ایلچی محسن، خرازی محمدوندی آذر زهرا، مجیدی قهرودی نسیم. پارادایم برندسازی شخصی-سیاسی در ایران (ارائه ی الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی). رسانه[Internet]. 1401؛33(1 (پیاپی 126) ):99-126. Available from: https://sid.ir/paper/957471/fa
IEEE:
کپیمحسن میرزاابوالحسن خان ایلچی، زهرا خرازی محمدوندی آذر، و نسیم مجیدی قهرودی، “پارادایم برندسازی شخصی-سیاسی در ایران (ارائه ی الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی)،” رسانه، vol. 33، no. 1 (پیاپی 126) ، pp. 99–126، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957471/fa