APA:
کپیسیدفضلی، هادی، میرابی، وحیدرضا، و حمدی، کریم. (1400). مدل متغیرهای موثر بر عشق و تعهد به برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند, تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در کاربران تلفن های همراه هوشمند. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 22(2 (پیاپی 84) )، 158-168. SID. https://sid.ir/paper/957702/fa
Vancouver:
کپیسیدفضلی هادی، میرابی وحیدرضا، حمدی کریم. مدل متغیرهای موثر بر عشق و تعهد به برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند, تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در کاربران تلفن های همراه هوشمند. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1400؛22(2 (پیاپی 84) ):158-168. Available from: https://sid.ir/paper/957702/fa
IEEE:
کپیهادی سیدفضلی، وحیدرضا میرابی، و کریم حمدی، “مدل متغیرهای موثر بر عشق و تعهد به برند و تاثیر آن بر وفاداری به برند, تمایل به پرداخت بیشتر و تبلیغات دهان به دهان در کاربران تلفن های همراه هوشمند،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 22، no. 2 (پیاپی 84) ، pp. 158–168، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957702/fa