APA:
کپیبیگ مرادی، رضا، روستا، علیرضا، و دشمن زیاری، اسفندیار. (1399). تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی, با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(1 )، 130-144. SID. https://sid.ir/paper/957809/fa
Vancouver:
کپیبیگ مرادی رضا، روستا علیرضا، دشمن زیاری اسفندیار. تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی, با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(1 ):130-144. Available from: https://sid.ir/paper/957809/fa
IEEE:
کپیرضا بیگ مرادی، علیرضا روستا، و اسفندیار دشمن زیاری، “تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی, با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 1 ، pp. 130–144، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957809/fa