مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

139
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

524
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی، با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد

صفحات

 صفحه شروع 130 | صفحه پایان 144

چکیده

 در پژوهش حاضر به تبیین وفاداری مشتریان بر اساس شخصیت نام تجاری پرداخته شده است. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی, از لحاظ رویکرد, اکتشافی و تبیینی و از لحاظ شیوه انجام کیفی است. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران و متخصصان صنعت لوازم خانگی است که از بین آنها تعداد 16 نمونه به روش نمونه برداری گلوله برفی هدفمند جهت انجام مصاحبه نیمه ساختاریافته انتخاب گردید. در این تحقیق برای تجزیه وتحلیل داده های کیفی حاصل از مصاحبه, از روش تحلیل محتوا مبتنی بر تیوری داده بنیاد استفاده شد. برای این منظور ابتدا رمزهای مناسب به بخش های مختلف داده ها اختصاص یافته و مفاهیم تعیین گردید. سرانجام, با رمزگذاری انتخابی, مقوله ها پالایش شده و ابعاد (چارچوب) اصلی تحقیق در قالب شرایط علی, طبقه محوری, بستر حاکم بر پدیده موردبررسی, شرایط مداخله گر, استراتژیها و پیامدها پدیدار شد. یافته های پژوهش نشان داد, وفاداری مشتریان به برند با 10 عامل و 29 مولفه که شامل عناصر آمیخته بازاریابی (4 مولفه), نگرش مشتریان (2 مولفه), مدیریت برند (2 مولفه), ویژگی های کارکردی برند (2 مولفه), تثبیت جایگاه برند (2 مولفه), تصمیم به خرید (2 مولفه), شخصیت برند (5 مولفه), وفاداری به برند (2 مولفه), عوامل محیطی (4 مولفه) و تجربه خرید (4 مولفه), تببین می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بیگ مرادی، رضا، روستا، علیرضا، و دشمن زیاری، اسفندیار. (1399). تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی, با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(1 )، 130-144. SID. https://sid.ir/paper/957809/fa

    Vancouver: کپی

    بیگ مرادی رضا، روستا علیرضا، دشمن زیاری اسفندیار. تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی, با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(1 ):130-144. Available from: https://sid.ir/paper/957809/fa

    IEEE: کپی

    رضا بیگ مرادی، علیرضا روستا، و اسفندیار دشمن زیاری، “تبیین وفاداری مشتریان براساس شخصیت نام تجاری در صنعت لوازم خانگی, با رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 1 ، pp. 130–144، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957809/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button