APA:
کپیشاهنگیان، بهنام، عبدالوند، محمدعلی، نیکومرام، هاشم، و خون سیاوش، محسن. (1399). تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(1 )، 300-322. SID. https://sid.ir/paper/957810/fa
Vancouver:
کپیشاهنگیان بهنام، عبدالوند محمدعلی، نیکومرام هاشم، خون سیاوش محسن. تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(1 ):300-322. Available from: https://sid.ir/paper/957810/fa
IEEE:
کپیبهنام شاهنگیان، محمدعلی عبدالوند، هاشم نیکومرام، و محسن خون سیاوش، “تاثیر شیوه ورود به بازار ایران بر واکنش مصرف کنندگان ایرانی نسبت به محصولات خارجی،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 1 ، pp. 300–322، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/957810/fa