APA:
کپیاسکندری، نادر، باشکوه اجیرلو، محمد، و رحیمی کلور، حسین. (1400). تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر واکنش مصرف کننده با تعدیل گری شایستگی های محوری شرکت. کاوش های مدیریت بازرگانی، 13(25 )، 447-473. SID. https://sid.ir/paper/958183/fa
Vancouver:
کپیاسکندری نادر، باشکوه اجیرلو محمد، رحیمی کلور حسین. تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر واکنش مصرف کننده با تعدیل گری شایستگی های محوری شرکت. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1400؛13(25 ):447-473. Available from: https://sid.ir/paper/958183/fa
IEEE:
کپینادر اسکندری، محمد باشکوه اجیرلو، و حسین رحیمی کلور، “تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر واکنش مصرف کننده با تعدیل گری شایستگی های محوری شرکت،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 13، no. 25 ، pp. 447–473، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/958183/fa