APA:
کپیرحیمی کلور، حسین، کاظمی، زهرا، و بیگی فیروزی، اله یار. (1399). تاثیر خصوصیات شخصیتی برند, تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه ای عشق برند. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(1 )، 277-299. SID. https://sid.ir/paper/958467/fa
Vancouver:
کپیرحیمی کلور حسین، کاظمی زهرا، بیگی فیروزی اله یار. تاثیر خصوصیات شخصیتی برند, تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه ای عشق برند. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(1 ):277-299. Available from: https://sid.ir/paper/958467/fa
IEEE:
کپیحسین رحیمی کلور، زهرا کاظمی، و اله یار بیگی فیروزی، “تاثیر خصوصیات شخصیتی برند, تعامل مصرف کننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده: نقش واسطه ای عشق برند،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 1 ، pp. 277–299، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/958467/fa