مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

204
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

127
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید

صفحات

 صفحه شروع 59 | صفحه پایان 78

چکیده

 با افزایش رقابت در فضای کسب و کار, حفظ مشتریان باارزش برای سازمان ها, اهمیت بیشتری می یابد, از اینرو سازمان ها تلاش می کنند تا با ایجاد تغییر در شیوه های تعاملی, روابط بلند مدت و ارزشمند خود با مشتریان را حفظ نمایند. هدف این پژوهش طراحی مدل مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری های پس از خرید می باشد. این پژوهش با استفاده ازروش کیفی نظریه داده بنیاد اجرا گردیده است و داده های آن نیز از طریق مصاحبه های عمیق با خبرگان حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت خودروسازی جمع آوری شده است. تحلیل داده ها بر اساس مراحل داده بنیاد انجام گرفت, از مصاحبه با خبرگان, مفاهیم و کدهای مربوطه استخراج گردید و نهایتا مدلی برای تبیین عوامل اثرگذار مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید ارایه شد. یافته های پژوهش نشان می دهد که مهارتهای ارتباطی کارکنان, تعهد, شفافیت سازمان و ارزش آفرینی برای مشتری, جزء علل کاهش ناهنجاری های پس از خرید مشتریان می باشند. همچنین بهبود ارتباط با مشتریان بعنوان پیامد بکارگیری راهبرد مدیریت ارتباط با مشتری جامع با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید مشخص گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی پور، مجتبی، نعامی، عبداله، آزاد، ناصر، و فاطمی، عادل. (1399). طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 19(41 (پیاپی 74) )، 59-78. SID. https://sid.ir/paper/960018/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی پور مجتبی، نعامی عبداله، آزاد ناصر، فاطمی عادل. طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1399؛19(41 (پیاپی 74) ):59-78. Available from: https://sid.ir/paper/960018/fa

    IEEE: کپی

    مجتبی محمدی پور، عبداله نعامی، ناصر آزاد، و عادل فاطمی، “طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 19، no. 41 (پیاپی 74) ، pp. 59–78، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/960018/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button