APA:
کپیمحمدی پور، مجتبی، نعامی، عبداله، آزاد، ناصر، و فاطمی، عادل. (1399). طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 19(41 (پیاپی 74) )، 59-78. SID. https://sid.ir/paper/960018/fa
Vancouver:
کپیمحمدی پور مجتبی، نعامی عبداله، آزاد ناصر، فاطمی عادل. طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1399؛19(41 (پیاپی 74) ):59-78. Available from: https://sid.ir/paper/960018/fa
IEEE:
کپیمجتبی محمدی پور، عبداله نعامی، ناصر آزاد، و عادل فاطمی، “طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کاهش ناهنجاری پس از خرید،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 19، no. 41 (پیاپی 74) ، pp. 59–78، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/960018/fa