APA:
کپیغیور، سیدمرتضی، رجوعی، مرتضی، خوش اندام، عارف، و پورنگ، علی. (1399). تاثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد). مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(2 )، 216-234. SID. https://sid.ir/paper/960775/fa
Vancouver:
کپیغیور سیدمرتضی، رجوعی مرتضی، خوش اندام عارف، پورنگ علی. تاثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد). مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(2 ):216-234. Available from: https://sid.ir/paper/960775/fa
IEEE:
کپیسیدمرتضی غیور، مرتضی رجوعی، عارف خوش اندام، و علی پورنگ، “تاثیر هیجانات مثبت و منفی در نگرش نسبت به تبلیغات مبتنی بر تلفن همراه با نقش میانجی احساسات (مورد مطالعه: کاربران تلگرام در مشهد)،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 2 ، pp. 216–234، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/960775/fa