APA:
کپیرنجبر، مختار، و احمدی زاد، آرمان. (1399). بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(1 )، 89-104. SID. https://sid.ir/paper/961140/fa
Vancouver:
کپیرنجبر مختار، احمدی زاد آرمان. بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(1 ):89-104. Available from: https://sid.ir/paper/961140/fa
IEEE:
کپیمختار رنجبر، و آرمان احمدی زاد، “بررسی تاثیر ارزش برند مبتنی بر نگرش مشتری بر عملکرد،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 1 ، pp. 89–104، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/961140/fa