مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

331
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

531
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه ای بیمه گذار

صفحات

 صفحه شروع 209 | صفحه پایان 234

چکیده

 امروزه صنایع خدماتی نقش اساسی و مهمی در رشد و توسعه اقتصادی کشورها دارند و در این میان نقش و جایگاه صنعت بیمه به عنوان یک صنعت حمایت کننده بر هیچ کس پوشیده نیست. هدف از این پژوهش بررسی نقش میانجی شهرت شرکت بیمه در رابطه بین رضایتمندی و اعتماد بیمه گذار با وفاداری و تبلیغات توصیه ای بیمه گذار است. این پژوهش از نوع توصیفی-همبستگی است و برای گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است. روایی محتوایی آن با نظر متخصصان, استادان دانشگاهی و کارشناسان خبره تایید شد. پایایی ابزار با محاسبه آلفای کرونباخ (85/. ) در سطح مناسبی قرار داشت. تعداد 400 نفر از مراجعه کنندگان به نمایندگی های حقوقی بیمه ایران شهر تهران نمونه آماری این پژوهش را تشکیل دادند و روش نمونه گیری در این پژوهش به صورت خوشه ای بوده است. یافته های پژوهش, پس از تحلیل مسیر به کمک نرم افزار اسمارت پی ال اس نشان داد که رضایت بیمه گذار از طریق شهرت شرکت بیمه با وفاداری و تبلیغات توصیه ای بیمه گذار و همچنین اعتماد بیمه گذار از طریق شهرت شرکت بیمه با وفاداری بیمه گذار و تبلیغات توصیه ای بیمه گذار رابطه مثبت و معناداری دارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آقازاده، هاشم، و طهماسبی آقبلاغی، داریوش. (1400). شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه ای بیمه گذار. کاوش های مدیریت بازرگانی، 13(25 )، 209-234. SID. https://sid.ir/paper/962657/fa

    Vancouver: کپی

    آقازاده هاشم، طهماسبی آقبلاغی داریوش. شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه ای بیمه گذار. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1400؛13(25 ):209-234. Available from: https://sid.ir/paper/962657/fa

    IEEE: کپی

    هاشم آقازاده، و داریوش طهماسبی آقبلاغی، “شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه ای بیمه گذار،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 13، no. 25 ، pp. 209–234، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/962657/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button