مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

520
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

85
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر نظام مدیریت کیفیت ناجا (مکنا) بر عملکرد کارکنان و رضایت ارباب رجوع (مورد مطالعه: کلانتری های فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی)

صفحات

 صفحه شروع 28 | صفحه پایان 56

کلیدواژه

مدیریت کیفیت ناجا(مکنا) Q1

چکیده

 استقرار مدیریت کیفیت جامع (مکنا) برای کلانتری ها و پاسگاه ها و همه مراکز عرضه خدمات انتظامی بسیار ضروری است. مطالعه حاضر باهدف تعیین تاثیر نظام مدیریت کیفیت ناجا (مکنا) بر عملکرد کارکنان و رضایت ارباب رجوع در کلانتری های فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی انجام شده است. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش, توصیفی پیمایشی است. جامعه آماری شامل تمام کارکنان کلانتری ها و پاسگاه ها و همه مراکز عرضه خدمات انتظامی استان آذربایجان غربی است که با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای به تعداد 278 نفر به عنوان حجم نمونه از طریق فرمول کوکران انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها با استفاده از سه پرسشنامه استاندارد «مدیریت کیفیت ناجا(مکنا)», «عملکرد کارکنان» و «رضایت ارباب رجوع» استفاده شده است. روایی این پژوهش از طریق محتوایی و پایایی با آلفای کرونباخ برای هر یک از پرسشنامه ها به ترتیب, 853/0, 842/0, 871/0 تایید شد. یافته های پژوهش حاکی از آن است که مکنا و ابعاد آن بر عملکرد کارکنان و رضایت ارباب رجوع تاثیر معناداری دارد و تمام فرضیه ها در سطح خطای 99 درصد تایید شد.

چندرسانه ای

  • ثبت نشده است.
  • استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کشاورزی، مصطفی، و رنجبریان، رسول. (1399). تاثیر نظام مدیریت کیفیت ناجا (مکنا) بر عملکرد کارکنان و رضایت ارباب رجوع (مورد مطالعه: کلانتری های فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی). توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی، 15(58 )، 28-56. SID. https://sid.ir/paper/962833/fa

    Vancouver: کپی

    کشاورزی مصطفی، رنجبریان رسول. تاثیر نظام مدیریت کیفیت ناجا (مکنا) بر عملکرد کارکنان و رضایت ارباب رجوع (مورد مطالعه: کلانتری های فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی). توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی[Internet]. 1399؛15(58 ):28-56. Available from: https://sid.ir/paper/962833/fa

    IEEE: کپی

    مصطفی کشاورزی، و رسول رنجبریان، “تاثیر نظام مدیریت کیفیت ناجا (مکنا) بر عملکرد کارکنان و رضایت ارباب رجوع (مورد مطالعه: کلانتری های فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی)،” توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی، vol. 15، no. 58 ، pp. 28–56، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/962833/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button