APA:
کپیکشاورزی، مصطفی، و رنجبریان، رسول. (1399). تاثیر نظام مدیریت کیفیت ناجا (مکنا) بر عملکرد کارکنان و رضایت ارباب رجوع (مورد مطالعه: کلانتری های فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی). توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی، 15(58 )، 28-56. SID. https://sid.ir/paper/962833/fa
Vancouver:
کپیکشاورزی مصطفی، رنجبریان رسول. تاثیر نظام مدیریت کیفیت ناجا (مکنا) بر عملکرد کارکنان و رضایت ارباب رجوع (مورد مطالعه: کلانتری های فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی). توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی[Internet]. 1399؛15(58 ):28-56. Available from: https://sid.ir/paper/962833/fa
IEEE:
کپیمصطفی کشاورزی، و رسول رنجبریان، “تاثیر نظام مدیریت کیفیت ناجا (مکنا) بر عملکرد کارکنان و رضایت ارباب رجوع (مورد مطالعه: کلانتری های فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی)،” توسعه مدیریت و منابع انسانی و پشتیبانی، vol. 15، no. 58 ، pp. 28–56، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/962833/fa