APA:
کپیحاجی بابایی، حسین، و قبادی لموکی، تحفه. (1399). رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند: از نوستالژی تا عشق به برند. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(2 )، 89-104. SID. https://sid.ir/paper/963283/fa
Vancouver:
کپیحاجی بابایی حسین، قبادی لموکی تحفه. رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند: از نوستالژی تا عشق به برند. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(2 ):89-104. Available from: https://sid.ir/paper/963283/fa
IEEE:
کپیحسین حاجی بابایی، و تحفه قبادی لموکی، “رویکردی نوین به پیوندهای احساسی برند: از نوستالژی تا عشق به برند،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 2 ، pp. 89–104، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/963283/fa