APA:
کپینظری، محسن، و عیسوی، هیرو. (1399). ارائه چارچوب ادراک قیمتی در مصرف کنندگان مختلف اقوام ایرانی. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(2 )، 105-133. SID. https://sid.ir/paper/963284/fa
Vancouver:
کپینظری محسن، عیسوی هیرو. ارائه چارچوب ادراک قیمتی در مصرف کنندگان مختلف اقوام ایرانی. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(2 ):105-133. Available from: https://sid.ir/paper/963284/fa
IEEE:
کپیمحسن نظری، و هیرو عیسوی، “ارائه چارچوب ادراک قیمتی در مصرف کنندگان مختلف اقوام ایرانی،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 2 ، pp. 105–133، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/963284/fa