APA:
کپیوفائی، فرهاد، و نصیری، سمیه. (1399). تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری. مطالعات رفتار مصرف کننده، 7(2 )، 134-155. SID. https://sid.ir/paper/963285/fa
Vancouver:
کپیوفائی فرهاد، نصیری سمیه. تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1399؛7(2 ):134-155. Available from: https://sid.ir/paper/963285/fa
IEEE:
کپیفرهاد وفائی، و سمیه نصیری، “تعیین استراتژی بهینه بازاریابی با استفاده از روش های فرآیند تحلیل شبکه ای و تاپسیس در صنعت هتلداری،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 7، no. 2 ، pp. 134–155، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/963285/fa