APA:
کپیدهقانی، یوسف، و حکمتیان فرد، صادق. (1398). نقش طرحواره های ناسازگار اولیه, سیستم فعال سازی-بازداری رفتاری و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی اضطراب اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 19(4 )، 77-90. SID. https://sid.ir/paper/96356/fa
Vancouver:
کپیدهقانی یوسف، حکمتیان فرد صادق. نقش طرحواره های ناسازگار اولیه, سیستم فعال سازی-بازداری رفتاری و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی اضطراب اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1398؛19(4 ):77-90. Available from: https://sid.ir/paper/96356/fa
IEEE:
کپییوسف دهقانی، و صادق حکمتیان فرد، “نقش طرحواره های ناسازگار اولیه, سیستم فعال سازی-بازداری رفتاری و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در پیش بینی اضطراب اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 19، no. 4 ، pp. 77–90، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/96356/fa