APA:
کپینیازی، الیاس، کدیور، پروین، و یاریاری، فریدون. (1387). تاثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارسانویس. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 8(2 (پیاپی 28))، 177-186. SID. https://sid.ir/paper/96365/fa
Vancouver:
کپینیازی الیاس، کدیور پروین، یاریاری فریدون. تاثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارسانویس. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1387؛8(2 (پیاپی 28)):177-186. Available from: https://sid.ir/paper/96365/fa
IEEE:
کپیالیاس نیازی، پروین کدیور، و فریدون یاریاری، “تاثیر آموزش راهبردهای شناختی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارسانویس،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 8، no. 2 (پیاپی 28)، pp. 177–186، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/96365/fa