Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

607
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

739
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رابطه بازاریابی اخلاقی با کسب و کار آنلاین

صفحات

 صفحه شروع 166 | صفحه پایان 170

چکیده

 زمینه شیوه های کسب و کار نوین در عصر حاضر به دنبال استفاده از فناور های روز از طریق تجارت الکترونیک و یکپارچه نمودن آن با دنیای واقعی است. بنابراین این پژوهش با هدف شناسایی ابعاد کسب و کار اخلاقی و رابطه آن بر کسب و کار آنلاین مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت. روش روش پژوهش حاضر توصیفی-همبستگی است 0 جامعه آماری شامل افرادی هستند که حداقل یک بار تجربه خرید آنلاین از فروشگاه های مجازی داشته اند. 302 نفر با روش نمونه گیری تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده پرسشنامه و روش آماری آزمون همبستگی پیرسون بود. یافته ها فرضیه اصلی و فرضیه های فرعی چهارم و پنجم این پژوهش مورد تایید قرار گرفتند. اما رابطه صداقت بر کسب و کار آنلاین به عنوان فرضیه فرعی اول, رابطه انصاف بر کسب و کار آنلاین به عنوان فرضیه فرعی دوم, رابطه مسیولیت پذیری بر کسب و کار آنلاین به عنوان فرضیه فرعی سوم معنی دار نمی باشدو مورد تایید قرار نگرفتند. نتیجه گیری با توجه به یافته های تحقیق که نشان داد مدل مفهومی ارایه شده را تایید نمود و نشان داد که رابطه معناداری بین کسب و کار اخلاقی و کسب و کار آنلاین وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    چرختاب مقدم، جهانشاه، و اسماعیلی، مهدی. (1399). رابطه بازاریابی اخلاقی با کسب و کار آنلاین. اخلاق در علوم و فناوری، 15(1 )، 166-170. SID. https://sid.ir/paper/963786/fa

    Vancouver: کپی

    چرختاب مقدم جهانشاه، اسماعیلی مهدی. رابطه بازاریابی اخلاقی با کسب و کار آنلاین. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1399؛15(1 ):166-170. Available from: https://sid.ir/paper/963786/fa

    IEEE: کپی

    جهانشاه چرختاب مقدم، و مهدی اسماعیلی، “رابطه بازاریابی اخلاقی با کسب و کار آنلاین،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 15، no. 1 ، pp. 166–170، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/963786/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا