APA:
کپیگراوند، یاسر، امیدیان، مرتضی، فرهادی راد، حمید، رضوی، سیدعباس، و مکتبی، غلامحسین. (1400). فراتحلیل اثربخشی آموزش های مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 18(42 (پیاپی 69) )، 94-112. SID. https://sid.ir/paper/964618/fa
Vancouver:
کپیگراوند یاسر، امیدیان مرتضی، فرهادی راد حمید، رضوی سیدعباس، مکتبی غلامحسین. فراتحلیل اثربخشی آموزش های مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1400؛18(42 (پیاپی 69) ):94-112. Available from: https://sid.ir/paper/964618/fa
IEEE:
کپییاسر گراوند، مرتضی امیدیان، حمید فرهادی راد، سیدعباس رضوی، و غلامحسین مکتبی، “فراتحلیل اثربخشی آموزش های مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی بر عملکرد تحصیلی در درس علوم تجربی،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 18، no. 42 (پیاپی 69) ، pp. 94–112، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/964618/fa