APA:
کپیشاهسونی، سعیده، براتعلی، مریم، و کشتی آرای، نرگس. (1400). بررسی اثربخشی الگوی توسعه ی حرفه ای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپنداره ی ریاضی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه ی دوم شهر اصفهان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، 18(42 (پیاپی 69) )، 135-152. SID. https://sid.ir/paper/964825/fa
Vancouver:
کپیشاهسونی سعیده، براتعلی مریم، کشتی آرای نرگس. بررسی اثربخشی الگوی توسعه ی حرفه ای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپنداره ی ریاضی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه ی دوم شهر اصفهان. پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)[Internet]. 1400؛18(42 (پیاپی 69) ):135-152. Available from: https://sid.ir/paper/964825/fa
IEEE:
کپیسعیده شاهسونی، مریم براتعلی، و نرگس کشتی آرای، “بررسی اثربخشی الگوی توسعه ی حرفه ای مداوم معلمان ریاضی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادگیری و خودپنداره ی ریاضی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه ی دوم شهر اصفهان،” پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)، vol. 18، no. 42 (پیاپی 69) ، pp. 135–152، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/964825/fa