APA:
کپیطبیعی، مریم، خرمایی، علیرضا، نامی، محمد، و مولودی، امیرسعید. (1400). مقایسه توان شبیه سازی ادراکی در کودکان مبتلا به اختلال ویژه خواندن و کودکان طبیعی از دیدگاه شناخت جسمی شده. پژوهش های زبان شناسی (مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی اصفهان)، 13(1 (پیاپی 24) )، 1-19. SID. https://sid.ir/paper/968037/fa
Vancouver:
کپیطبیعی مریم، خرمایی علیرضا، نامی محمد، مولودی امیرسعید. مقایسه توان شبیه سازی ادراکی در کودکان مبتلا به اختلال ویژه خواندن و کودکان طبیعی از دیدگاه شناخت جسمی شده. پژوهش های زبان شناسی (مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی اصفهان)[Internet]. 1400؛13(1 (پیاپی 24) ):1-19. Available from: https://sid.ir/paper/968037/fa
IEEE:
کپیمریم طبیعی، علیرضا خرمایی، محمد نامی، و امیرسعید مولودی، “مقایسه توان شبیه سازی ادراکی در کودکان مبتلا به اختلال ویژه خواندن و کودکان طبیعی از دیدگاه شناخت جسمی شده،” پژوهش های زبان شناسی (مجله دانشکده ادبیات و علوم انسانی اصفهان)، vol. 13، no. 1 (پیاپی 24) ، pp. 1–19، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/968037/fa