APA:
کپیسیف الهی، ناصر، و حمیدزاده اربابی، علیرضا. (1400). تحلیل اثر مدیریت دانش و جهت گیری بازار بر عملکرد بازار با نقش میانجی نوآوری باز (نمونه پژوهش: بانک تجارت). مدیریت دانش سازمانی، 4(12 )، 89-112. SID. https://sid.ir/paper/968429/fa
Vancouver:
کپیسیف الهی ناصر، حمیدزاده اربابی علیرضا. تحلیل اثر مدیریت دانش و جهت گیری بازار بر عملکرد بازار با نقش میانجی نوآوری باز (نمونه پژوهش: بانک تجارت). مدیریت دانش سازمانی[Internet]. 1400؛4(12 ):89-112. Available from: https://sid.ir/paper/968429/fa
IEEE:
کپیناصر سیف الهی، و علیرضا حمیدزاده اربابی، “تحلیل اثر مدیریت دانش و جهت گیری بازار بر عملکرد بازار با نقش میانجی نوآوری باز (نمونه پژوهش: بانک تجارت)،” مدیریت دانش سازمانی، vol. 4، no. 12 ، pp. 89–112، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/968429/fa