APA:
کپیحمیدی، سارا، حمدی، کریم، و بهزادی، محمدحسن. (1400). نقش بی تفاوتی اجتماعی در بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی در جوامع رو به توسعه. مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 13(3 )، 7-31. SID. https://sid.ir/paper/968515/fa
Vancouver:
کپیحمیدی سارا، حمدی کریم، بهزادی محمدحسن. نقش بی تفاوتی اجتماعی در بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی در جوامع رو به توسعه. مطالعات توسعه اجتماعی ایران[Internet]. 1400؛13(3 ):7-31. Available from: https://sid.ir/paper/968515/fa
IEEE:
کپیسارا حمیدی، کریم حمدی، و محمدحسن بهزادی، “نقش بی تفاوتی اجتماعی در بحران برند ناشی از رسوایی امنیت غذایی در جوامع رو به توسعه،” مطالعات توسعه اجتماعی ایران، vol. 13، no. 3 ، pp. 7–31، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/968515/fa