APA:
کپیعبدلی، مریم، بوداقی خواجه نوبر، حسین، رستم زاده، رضا، و مدرس خیابانی، فرزین. (1400). اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی: خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران). مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 13(3 )، 285-299. SID. https://sid.ir/paper/968516/fa
Vancouver:
کپیعبدلی مریم، بوداقی خواجه نوبر حسین، رستم زاده رضا، مدرس خیابانی فرزین. اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی: خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران). مطالعات توسعه اجتماعی ایران[Internet]. 1400؛13(3 ):285-299. Available from: https://sid.ir/paper/968516/fa
IEEE:
کپیمریم عبدلی، حسین بوداقی خواجه نوبر، رضا رستم زاده، و فرزین مدرس خیابانی، “اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی: خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران)،” مطالعات توسعه اجتماعی ایران، vol. 13، no. 3 ، pp. 285–299، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/968516/fa