مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

136
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

129
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی: خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران)

صفحات

 صفحه شروع 285 | صفحه پایان 299

چکیده

 هدف از این تحقیق بررسی اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی می باشد. مطالعه حاضر با رویکرد ترکیبی (کیفی-کمی) انجام شده است. در بخش کیفی تعداد 20 نفر از خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی در مصاحبه های نیم ساخت یافته شرکت نمودند. پس از انجام مصاحبه ها, به استخراج مفاهیم از مصاحبه ها توسط نرم افزار Maxqda پرداخته شد و کدهای مربوطه استخراج و با برقراری ارتباط میان کدهای استخراج شده در مرحله کدگذاری باز و حذف شاخص های تکراری و ادغام شاخص های مشابه, به تم های اصلی و فرعی دست یافته شد. در بخش کمی نیز جهت اعتبارسنجی شاخص های شناسایی شده و انتخاب شاخص های نهایی از تکنیک دلفی فازی استفاده گردید. محاسبات دلفی فازی با کدنویسی در محیط Matlab صورت گرفته است. نتایج نشان داد که شاخص های نهایی بازاریابی رسانه های اجتمای در قالب الگوی پارادایمی شرایط علی, شرایط زمینه ای, پدیده بازاریابی رسانه های اجتماعی, راهبردها و اقدامات, شرایط مداخله گر و پیامدهای بازاریابی رسانه های اجتماعی ارایه شده است که 37 مقوله با 132 شاخص شناسایی شد که در مرحله کمی, در دو راند دلفی فازی راند اول, (6 مقوله و33 شاخص) و راند دوم, (4 مقوله و 28 شاخص) حذف شد که 27 مقوله با 72 سوال باقی ماند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عبدلی، مریم، بوداقی خواجه نوبر، حسین، رستم زاده، رضا، و مدرس خیابانی، فرزین. (1400). اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی: خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران). مطالعات توسعه اجتماعی ایران، 13(3 )، 285-299. SID. https://sid.ir/paper/968516/fa

    Vancouver: کپی

    عبدلی مریم، بوداقی خواجه نوبر حسین، رستم زاده رضا، مدرس خیابانی فرزین. اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی: خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران). مطالعات توسعه اجتماعی ایران[Internet]. 1400؛13(3 ):285-299. Available from: https://sid.ir/paper/968516/fa

    IEEE: کپی

    مریم عبدلی، حسین بوداقی خواجه نوبر، رضا رستم زاده، و فرزین مدرس خیابانی، “اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی: خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران)،” مطالعات توسعه اجتماعی ایران، vol. 13، no. 3 ، pp. 285–299، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/968516/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button