مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

128
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

493
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدلسازی برندینگ، پاسخ های رفتاری دانشجویان، تصویرذهنی و اعتبار برند دانشگاه در نظام آموزشی ایران

صفحات

 صفحه شروع 865 | صفحه پایان 881

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف مدلسازی برندینگ, پاسخ های رفتاری دانشجویان, تصویرذهنی و اعتبار برند دانشگاه در نظام آموزشی ایران از طریق روش تحقیق مدل آمیخته اکتشافی انجام شد. جامعه آماری آن در بخش کیفی, گروهی از اساتید مدیریت بازرگانی و آموزشی و مدیران عالی دانشگاه های آزاد کشور و در بخش کمی اعضای هییت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در 14 واحد دانشگاهی این دانشگاه در استان مازندران به تعداد 1487 نفر (328 نفر زن و 1159 مرد) بودند. در بخش کیفی از روش نمونه گیری گلوله برفی, تعداد 20 نفر و در بخش کمی با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای نسبی بر اساس فرمول کوکران, تعداد 305 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. داده ها در بخش کیفی از طریق اجرای تکنیک دلفی با پرسشنامه نیمه ساختاریافته و در بخش کمی از طریق اجرای پرسشنامه ه ای محقق ساخته 65 گویه ای در میان نمونه آماری استخراج و با استفاده از نرم افزارهای SPSS و AMOS تجزیه و تحلیل شد. یافته ها نشان داد, مدل نهایی دارای چهار سطح و سیزده بعد بود که سطح اول (رفتار مشارکتی دانشجو, رفتار شهروندی دانشجو و کیفیت ادراکی دانشجو) بر سطح دوم (آگاهی برند, هویت برند, شهرت برند و جایگاه رقابتی برند), سطح دوم بر سطح سوم (رضایت دانشجو, وفاداری دانشجو و تبلیغات شفاهی دانشجو) و سطح سوم بر سطح چهارم (ارزش برند دانشگاه, تصویر ذهنی از برند در جامعه و اعتبار برند در جامعه) تاثیر دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خناری، محمدرضا، صفاریان همدانی، سعید، و غلام حسین زاده، کلثوم. (1400). مدلسازی برندینگ, پاسخ های رفتاری دانشجویان, تصویرذهنی و اعتبار برند دانشگاه در نظام آموزشی ایران. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 12(3 )، 865-881. SID. https://sid.ir/paper/999735/fa

    Vancouver: کپی

    خناری محمدرضا، صفاریان همدانی سعید، غلام حسین زاده کلثوم. مدلسازی برندینگ, پاسخ های رفتاری دانشجویان, تصویرذهنی و اعتبار برند دانشگاه در نظام آموزشی ایران. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1400؛12(3 ):865-881. Available from: https://sid.ir/paper/999735/fa

    IEEE: کپی

    محمدرضا خناری، سعید صفاریان همدانی، و کلثوم غلام حسین زاده، “مدلسازی برندینگ, پاسخ های رفتاری دانشجویان, تصویرذهنی و اعتبار برند دانشگاه در نظام آموزشی ایران،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 12، no. 3 ، pp. 865–881، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/999735/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button