APA:
کپیشاه منصوری، بیتا، و شاه منصوری، پوریا. (1391). اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک. مطالعات رسانه ای، 7(19)، 55-64. SID. https://sid.ir/paper/211791/fa
Vancouver:
کپیشاه منصوری بیتا، شاه منصوری پوریا. اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1391؛7(19):55-64. Available from: https://sid.ir/paper/211791/fa
IEEE:
کپیبیتا شاه منصوری، و پوریا شاه منصوری، “اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک،” مطالعات رسانه ای، vol. 7، no. 19، pp. 55–64، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211791/fa