مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,241
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

621
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک

صفحات

 صفحه شروع 55 | صفحه پایان 64

چکیده

 امروزه در بسیاری از نقاط دنیا ارزش شرکت ها بیش از آن که بر اساس دارایی شان سنجیده شود بر اساس اعتبار آنها برآورد می گردد. این در حالی است که بسیاری از شرکت ها تنها با داشتن اعتبار در میان مردم ارزشی بسیار بیشتر از دارایی های منقول و غیر منقول خود دارند. این وضعیت از زمانی نمود یافت که نام های تجاری پا به عرصه وجود گذاشتند و نقش تبلیغاتی رسانه ها پررنگ تر از قبل شد. با این وجود در ایران, هنوز اعتبار رسانه ای سازمان ها به عنوان یک منبع استراتژیک یا به عبارتی یکی از دارایی های سازمانی نادیده گرفته می شود.بر همین اساس این مقاله با هدف نشان دادن نقش اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک به رشته تحریر درآمده است. برای دست یابی به این هدف از مدل های مختلف در مدیریت استراتژیک استفاده و به این طریق, اثباتی علمی برای موضوع یاد شده ارائه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    شاه منصوری، بیتا، و شاه منصوری، پوریا. (1391). اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک. مطالعات رسانه ای، 7(19)، 55-64. SID. https://sid.ir/paper/211791/fa

    Vancouver: کپی

    شاه منصوری بیتا، شاه منصوری پوریا. اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1391؛7(19):55-64. Available from: https://sid.ir/paper/211791/fa

    IEEE: کپی

    بیتا شاه منصوری، و پوریا شاه منصوری، “اعتبار رسانه ای به عنوان یک منبع استراتژیک بررسی تئوریک نقش اعتبار رسانه ای در مدل های مدیریت استراتژیک،” مطالعات رسانه ای، vol. 7، no. 19، pp. 55–64، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/211791/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button