2558
نتیجه یافت شد
اعمال فیلتر
تعداد صفحات
انتقال به صفحه
آرشیو
سال
دوره(شماره)
مشاهده شمارگان
مقاله نشریه
دانلود
نسخه فارسی
ELECTRONIC CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT: REVISITING THE GENERAL PRINCIPLES OF USABILITY AND RESISTANCE – AN INTEGRATIVE IMPLEMENTATION FRAMEWORK
FJERMESTAD JERRY | ROMANO JR NICHOLAS C.
BUSINESS PROCESS MANAGEMENT JOURNAL
سال:
دوره:
شماره:
صفحات:
استنادات:
بازدید:
دانلود:
بیشتر
بازدید 117
STRATEGIC ISSUES IN CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) IMPLEMENTATION
BULL C.
بازدید 210
UNDERSTANDING CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM): PEOPLE, PROCESS AND TECHNOLOGY
CHEN I.J. | POPOVICH K.
بازدید 230
AN EMPIRICAL STUDY ON THE E-CRM PERFORMANCE INFLUENCE MODEL FOR SERVICE SECTORS IN TAIWAN
بازدید 137