Archive
Year
Volume(Issue)
Issues
Journal Article
Download
انگلیسی Version
مقایسه اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه ای بر اختلال املا
مرادی شهاب | رضایی علی محمد
ناتوانی های یادگیری
Year:
Volume:
Issue:
Pages:
Citations:
Views:
Downloads:
more
View 847
اثربخشی مداخلات حسی حرکتی بر افزایش دامنه توجه دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری
افروز غلامعلی | قاسم زاده سوگند | تازیکی طیبه
View 478
مقایسه کیفیت زندگی و صمیمیت زناشویی والدین کودکان دارای سندرم داون، والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری و والدین کودکان عادی
امیری مجد مجتبی | حسینی سیده فاطمه | جعفری اصغر
View 879
تاثیر آموزش هیجانی بر بهزیستی روان شناختی و سبک های اسنادی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری مقطع دبستان
اشکانی فرخ | حیدری حسن
View 384
فارسی Version
RELATIONSHIP BETWEEN SELF-CONCEPT AND ACADEMIC MOTIVATION (READING, WRITING AND MATH) IN ELEMENTARY STUDENTS WITH LD
ARIAPOORAN S. |
JOURNAL OF LEARNING DISABILITIES
View 657