APA:
کپیمرادی، شهاب، و رضایی، علی محمد. (1393). مقایسه اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه ای بر اختلال املا. ناتوانی های یادگیری، 4(1)، 88-89. SID. https://sid.ir/paper/502990/fa
Vancouver:
کپیمرادی شهاب، رضایی علی محمد. مقایسه اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه ای بر اختلال املا. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1393؛4(1):88-89. Available from: https://sid.ir/paper/502990/fa
IEEE:
کپیشهاب مرادی، و علی محمد رضایی، “مقایسه اثر بخشی روش آموزش مستقیم و آموزش چند رسانه ای بر اختلال املا،” ناتوانی های یادگیری، vol. 4، no. 1، pp. 88–89، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/502990/fa