Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات نشــریه/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره(شماره)

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    2 (پیاپی 24)
  • صفحات: 

    7-18
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1275
  • دانلود: 

    746
چکیده: 

مقدمه: تخصیص مناسب نیروی انسانی بخش اورژانس می تواند تاثیر بسیاری بر عملکرد هزینه های بخش اورژانس بیمارستان داشته باشد. تحقیق حاضر به منظور ارائه راه کار بهینه جهت تعیین تعداد کارکنان تخصیص یافته به واحد اورژانس بیمارستان ها به انجام رسیده است.روش پژوهش: پژوهش حاضر به لحاظ عملکردی از نوع کاربردی و در زیرگروه مطالعات تحلیلی قرار دارد. جامعه پژوهش بیماران مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بوده است. پس از شناسایی جریان بیماران، داده های لازم در ایستگاه های مختلف عملیاتی در دوره سه هفته و برای 900 بیمار جمع آوری شدند. سپس الگوهای آماری شناسایی و با بهره گیری از آن ها مدل شبیه سازی کامپیوتری به کمک نرم افزار Arena طراحی و مورد اعتبارسنجی قرار گرفت. طراحی مدل برنامه ریزی خطی با هدف کمینه سازی LOS در بخش اورژانس متکی بر مدل شبیه سازی کامپیوتری طراحی شده، در محاسبه سطح بهینه تعداد کارکنان استفاده شده است.یافته ها: نتایج تحلیل حساسیت انجام شده بر روی DTDT، نشان داد که با افزایش 10%، 20%، 30% بودجه عملیاتی بخش اورژانس،  LOSبه 359، 337 و 308 دقیقه کاهش پیدا کرد و این رابطه، زمانی که بودجه کم می باشد، کاملا آشکار و معنی دار است.نتیجه گیری: نتایج تحقیق نشان داد که در سرمایه گذاری اضافی، اولویت اصلی در به کارگیری تعداد بیشتر پزشکان است. هم چنین مدل شبیه سازی به مدیران عملیاتی کمک کرد تا شناخت بهتری از تاثیر عوامل کنترل پذیر بر کارایی نهائی اورژانس حاصل شود تا در محیط شبیه سازی شده، بدون کسب تجربه عملی، سناریوهای مورد نظر ارزیابی شده و پس از مقایسه نتایج، بهترین راهکارها انتخاب شود.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1275

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 746 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    2 (پیاپی 24)
  • صفحات: 

    19-29
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1337
  • دانلود: 

    588
چکیده: 

مقدمه: توسعه روزافزون کیفیت گرایی و مشتری محوری در خدمات بهداشتی، از طریق بازخورد مداوم انتظارات بیماران و بهبود مستمر نحوه ارائه خدمات میسر می شود. ارزیابی کیفیت خدمات بیمارستانی از دیدگاه بیمار یک شاخص و راهنمای عینی ارزشمند در اختیار مدیران و برنامه ریزان امر مراقبت و درمان قرار می دهد.روش پژوهش: این پژوهش، توصیفی- همبستگی بر روی 405 نفر از بیماران بستری در سه بیمارستان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران که به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شده بودند، انجام شد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسش نامه ای مشتمل بر دو بخش مشخصات دموگرافیک و سوالات سنجش کیفیت خدمات (سروکوال) بود.یافته ها: بیشترین میانگین کیفیت خدمات بیمارستانی در قسمت ادراکات، مربوط به بعد اطمینان با میانگین 17.5 و کمترین درصد مربوط به بعد ملموس بودن با میانگین 12.84 بود. بیشترین میانگین کیفیت خدمات بیمارستانی در قسمت انتظارات، مربوط به بعد همدلی با میانگین 21.12 و کمترین درصد مربوط به بعد ملموس بودن با میانگین 17.23 بود. شکاف بین ادراکات و انتظارات بیماران در بیمارستان های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران برابر با -19.19 واحد بود. کمترین شکاف با -2.52 واحد مربوط به بعد تضمین خدمات و بیشترین شکاف با -4.6 واحد مربوط به بعد انتظار همدلی بود.نتیجه گیری: برای ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی درمانی برقراری توازن بین انتظارات بیماران و ارائه دهندگان این خدمات ضروری است. کنترل مناسب کیفیت راهی برای کاستن از شکاف کیفیت می باشد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1337

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 588 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    2 (پیاپی 24)
  • صفحات: 

    31-41
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1262
  • دانلود: 

    876
چکیده: 

مقدمه: بودجه از دیرباز به عنوان یکی از فنون و روش های موثر برای نیل به اهداف سازمان ها مطرح بوده است. بودجه یک برنامه مالی است که با پیش بینی درآمدها و برآورد هزینه ها رسیدن به اهداف سازمان را در مدت زمان مشخص تسهیل می کند. بودجه ریزی عملیاتی، نوعی نظام برنامه ریزی است که بر رابطه بودجه صرف شده و نتایج مورد انتظار تاکید دارد. بحث اجرای بودجه ریزی عملیاتی همزمان با سایر سازمان ها در دانشگاه های علوم پزشکی کشور نیز مطرح بوده است. متاسفانه پس از گذشت چند سال استقرار آن تنها در حد حرف و وعده باقی مانده است. عوامل متعددی می تواند بر استقرار این شیوه بودجه ریزی تاثیر داشته باشد. از جمله عوامل مورد غفلت قرار گرفته دو عامل انسانی و فنی می باشد که این تحقیق بنا دارد میزان تاثیر آن ها را مشخص نماید.روش پژوهش: روش پژوهش به لحاظ هدف کاربردی، نوع پژوهش توصیفی و روش پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش؛ کلیه مدیران و کارشناسان مالی دانشگاه علوم پزشکی تهران به تعداد 92 بوده است. روش نمونه گیری سرشماری است که تمام جامعه به عنوان نمونه در نظر گرفته شد. ابزار گردآوری اطلاعات علاوه بر مطالعات کتابخانه ای، پرسشنامه است. روایی پرسشنامه با نظر خبرگان و تحلیل عاملی تاییدی تعیین و پایایی از طریق روش آلفای کرونباخ در سطح 80 درصد تایید شد.یافته ها: یافته های تحقیق نشان می دهد؛ عوامل انسانی و فنی 3.49 به دست آمد که از طریق آزمون t تک نمونه ای با عد ثابت 3 که ملاک حد وسط بود آزمون گردید حد پایین و حد بالای آزمون مثبت می باشد. مقدار آزمون از میانگین جامعه بیشتر است و هم چنین آماره آزمون t=7.564 بزرگتر از مقدار جدول t=1.645 از روی توزیع t می باشد.نتیجه گیری: عوامل انسانی و فنی با مقدار t=7.56 بر استقرار بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه علوم پزشکی تهران موثر است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1262

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 876 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    2 (پیاپی 24)
  • صفحات: 

    43-56
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    3223
  • دانلود: 

    1460
چکیده: 

مقدمه: اینترنت اشیاء در بخش درمان، یکی از مهم ترین تلاش های فناورانه در تعالی سازی عملکرد مراکز درمانی هم چون بیمارستان ها است که در صورت بکارگیری آن، وضعیت عدالت اجتماعی در حوزه بهداشت مورد تقویت و بهبودی قرار خواهد گرفت.روش پژوهش: پژوهش حاضر از نوع کاربردی و روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری 400 نفر از پزشکان و پرستاران بیمارستان و 196 نفر نمونه در مجموع 200 نفر با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه به کارگیری اینترنت اشیاء در حوزه سلامت و عملکرد سازمانی می باشد و روش تحلیل آماری شامل مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار LISREL8.54 و تحلیل رگرسیون دو متغیری است.یافته ها: یافته ها حاکی از آن شد که جمع آوری پیوسته و دوره ای علائم حیاتی و پارامترهای بیماری مزمن و شایع به ترتیب (0.42) و (0.31)، پیگیری و نظارت (0.36)، خدمات از راه دور (0.47)، مدیریت اطلاعات (0.43)، ارسال محتوای هوشمند به کاربر (0.29)، یکپارچگی بین سازمانی (0.21)، فعالیت زیست محیطی (0.24)، بر عملکرد سازمانی تاثیر دارد.نتیجه گیری: به کارگیری اینترنت اشیاء با توجه به مولفه های مذکور، یکی از دستاوردهای مهم فناوری است که قدرت تاثیرگذاری مستقیم بر عملکرد سازمانی حوزه سلامت بیمارستان شهید رجائی تهران دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 3223

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1460 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    2 (پیاپی 24)
  • صفحات: 

    57-66
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1000
  • دانلود: 

    518
چکیده: 

مقدمه: از مهم ترین مسائل مورد توجه در فرآیند پیاده سازی و اجرا، تحلیل ذینفعان و شناخت مطلوبیت های ایشان می باشد. این امر به جهت اجرای موفق تر طرح تاثیر بسزایی دارد؛ مطالعه حاضر در نظر دارد تا محتوای دستورالعمل های پزشک خانواده را از دیدگاه پزشکان عمومی، به عنوان گروهی از مهم ترین ذینفعان اجرای این طرح، در استان خوزستان، سال 1394 مورد بررسی قرار دهد تا با استفاده از آن علاقه مندی ها و جهت گیری های این گروه در جهت اجرای طرح، شناسایی شود.روش پژوهش: این مطالعه از نوع توصیفی- تحلیلی می باشد که به صورت مقطعی در سال 1394 و با بهره گیری از رویکرد کمی، انجام شده است. پژوهش حاضر به صورت پیمایشی و در قالب پرسشنامه محقق ساخته و بر اساس محتوای دستورالعمل پزشک خانواده و نظام ارجاع، در جامعه پزشکان عمومی استان خوزستان انجام شده است. نمونه گیری به صورت طبقه ای تصادفی و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS انجام شده است.یافته ها: در سه محور سیاست های اجرایی پزشک خانواده، بیشترین میانگین امتیاز را محور محتوای بسته خدمات سلامت در قسمت تناسب سیاست ها (3.3±1.01) و محور نظام ارائه خدمات در قسنت قابلیت اجرا (2.95±0.98)، در ایران به خود اختصاص داد. شکاف بین تناسب سیاست و قابلیت اجرا در ایران مربوط به محور نیروی انسانی و فضای فیزیکی مورد نیاز در سطح اول بود (P=0.001). محور بسته خدمات از نظر تناسب و قابلیت اجرا با جایگاه سازمانی افراد دارای ارتباط معنی دار اماری بود (P=.01) و افراد بر مبنای اشتغال در موقعیت صف و ستاد نظرات متفاوتی در خصوص بسته خدمات پایه داشتند.نتیجه گیری: در راستای اجرای نظام ارجاع، نیاز به ایجاد زیرساخت و اصلاحات در سایر بخش های سلامت از جمله سیستم اطلاعات سلامت، تربیت نیروی انسانی ماهر و مرتبط، فرهنگ سازی در جامعه، دستورالعمل های مرتبط با نظام پرداخت و چگونگی ارائه خدمت ضروری به نظر می رسد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1000

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 518 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

امینی علی

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    2 (پیاپی 24)
  • صفحات: 

    67-76
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1068
  • دانلود: 

    412
چکیده: 

مقدمه: امروزه، قابلیت استفاده سریع و به موقع از اطلاعات و دانش فناورانه، نه تنها یک چالش بزرگ برای سازمان ها است بلکه نخستین اولویتی است که برای سازمان ها ایجاد مزیت می کند. هوشمندی فناوری فرآیندی است که با جمع آوری و تحلیل اطلاعات و دانش فناورانه، آگاهی لازم را برای اخذ تصمیمات در حوزه فناوری فراهم آورده و به کسب مزیت رقابتی در بنگاه کمک می کند.روش پژوهش: این پژوهش از نوع توصیفی- علی و جامعه آماری آن کلیه شرکت های ایرانی در دومین نمایشگاه ایران فارما در تهران در سال 1395 است (193 شرکت). پرسشنامه این تحقیق در میان همه شرکت کنندگان ایرانی نمایشگاه توزیع و از میان پرسشنامه های توزیع شده، تعداد 98 پرسشنامه صحیح دریافت شد. روایی محتوایی پرسشنامه به تایید متخصصین رسید و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ محاسبه گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها ابتدا از نرم افزار SPSS و سپس برای مدل سازی معادلات ساختاری به روش حداقل مربعات جزئی از نرم افزار Smart-PLS استفاده شد.یافته ها: بر اساس نتایج این تحقیق، هوشمندی فناوری، تاثیری مثبت (b=0.774) و معنی دار (T=18.742>1.96) بر مزیت رقابتی در شرکت های دارویی داشت. این نتایج علاوه بر تایید مدل، نشان می دهد که متغیر هوشمندی فناوری با ضریب اثر 0.774، توانسته است 59.8 درصد از کل تغییرات متغیر مزیت رقابتی را در این شرکت ها تبیین نماید.نتیجه گیری: با توجه به یافته های تحقیق می توان گفت با بهره گیری از هوشمندی فناوری و هم چنین تاثیر مثبت و معنادار آن بر مزیت رقابتی، می توان شاهد کسب، بهبود و ارتقای مزیت رقابتی در سازمان بود.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1068

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 412 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    2 (پیاپی 24)
  • صفحات: 

    77-93
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1222
  • دانلود: 

    312
چکیده: 

مقدمه: سرعت تغییرات محیطی و درون سازمانی باعث شده است تا آموزش و به روز بودن نیروی انسانی و به ویژه مدیران از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. حال این اهمیت با توجه به حساسیت مشاغل موجود در بیمارستان ها دوچندان می شود. از این رو شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی برای مدیران بیمارستانی از اهمیت فراوانی برخوردار است.روش پژوهش: این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری آن جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مدیران بیمارستان بقیه اله (عج) می باشد که تعداد آن ها 190 نفر است. با استفاده از جدول مورگان 123 نفر به عنوان حجم نمونه تعیین شده (92 نفر مرد و 31 نفر زن) و این تعداد به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای از جامعه آماری انتخاب شده اند. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه می باشد که روایی و پایایی آن با استفاده از روش های استاندارد مورد تایید قرار گرفته است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آماری t تک گروهی و آزمون فریدمن استفاده شده است.یافته ها: نتایج به دست آمده از آزمون t تک گروهی نشان داد مقدار  tبرای مدیران عالی، میانی و سرپرستان محاسبه شده، با توجه به درجه آزادی (122) و سطح معنی داری (0.05) در مورد تمام نیازهای فنی، انسانی و ادراکی بزرگتر از مقدار بحرانی (1.96) می باشد. سطوح مختلف مدیریت بیمارستان نیازمند شاخص های مختلف آموزش فنی، انسانی و ادراکی می باشند. در آزمون فریدمن در سطح معناداری 0.01 با درجه آزادی 4 برای نیاز های فنی و درجه آزادی 9 برای نیازهای انسانی و ادراکی میانگین های متفاوتی حاصل شد که نشان داد اولویت این نیازها با یکدیگر متفاوت می باشد.نتیجه گیری: سطوح سه گانه مدیران (عالی، میانی و سرپرستی) به هر سه سطح نیازها (فنی، انسانی و ادراکی) نیاز دارند ولی مدیران سطوع عالی بیشتر به نیازهای ادراکی توجه داشته اند و مدیران سطوح سرپرستی به نیازهای فنی در حالی که هر سه سطح مدیریتی به نیازها آموزشی در زمینه انسانی اولویت داده اند. هم چنین نوع اولویت های این سه گروه متفاوت است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1222

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 312 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    2 (پیاپی 24)
  • صفحات: 

    95-104
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1070
  • دانلود: 

    428
چکیده: 

مقدمه: برون سپاری خدمات بیمارستانی یک راهبرد کلیدی در راستای بهبود کیفیت خدمات است. هدف این مطالعه تعیین کیفیت خدمات آزمایشگاه بالینی برون سپاری شده و برون سپاری نشده در بیمارستان های آموزشی اهواز است.روش پژوهش: این پژوهش یک مطالعه مقطعی است. در این مطالعه، 643 بیمار مراجعه کننده به آزمایشگاه های بیمارستان های آموزشی شهر اهواز به طور تصادفی انتخاب شدند. ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه ی سروکوال بود. این ابزار شامل 22 سوال و 5 بعد کیفیت شامل ابعاد عوامل فیزیکی، قابلیت اعتماد، پاسخ گویی، تضمین، همدلی بود.یافته ها: کیفیت کلی خدمات آزمایشگاه های برون سپاری شده به طور معنی داری بالاتر از آزمایشگاه های برون سپاری نشده بود (P=0.001). میانگین زمان انتظار و زمان نمونه گیری از بیمار در بیمارستان های مورد مطالعه به ترتیب 37.29±28.08 و 4.48±1.6 دقیقه بود. میانگین زمان انتظار در آزمایشگاه بالینی برون سپاری شده به طور معنی داری کمتر از زمان انتظار در آزمایشگاه برون سپاری نشده بود (P=0.001).نتیجه گیری: نتایج نشان داد که راهبرد برون سپاری همبستگی مثبتی با کیفیت خدمات آزمایشگاهی داشت. هم چنین، در آزمایشگاه های برون سپاری شده زمان انتظار برای دریافت خدمات به طور معنی داری کمتر از آزمایشگاه های برون سپاری نشده بود.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1070

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 428 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0