2558
نتیجه یافت شد
اعمال فیلتر
تعداد صفحات
انتقال به صفحه
آرشیو
سال
دوره(شماره)
مشاهده شمارگان
مقاله نشریه
دانلود
نسخه انگلیسی
بررسی تجربی رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتریان و ارزش های درک شده توسط آنان، بررسی دارندگان خودرو خودروی پژو 206 شرکت ایران خودرو (کنفرانس)
عبدلی کیوان | فریدون فر صبرا
کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
سال:
دوره:
شماره:
صفحات:
استنادات:
بازدید:
دانلود:
بیشتر
بازدید 199
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر میزان وفاداری مشتریان
سیدجوادین س. | جاویدان نژاد ه.
بازدید 389
تعیین عوامل موثر بر رضایت مشتریان از محصول شامپو با استفاده از مدل کانو (کنفرانس)
ونوس داور | صالح پور آزاده
بازدید 361
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک ها (مورد پژوهشی: مشتریان کلیدی بانک آفرین در شهر تهران)
روان بد ف. | امیرشاهی م.ا.
بازدید 290
ارایه یک مدل ریاضی در تخصیص بودجه تبلیغات به رسانه های مختلف (کنفرانس)
کوچک زاده احمد
0
بازدید 253