APA:
کپیعبدلی، کیوان، و فریدون فر، صبرا. (1385). بررسی تجربی رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتریان و ارزش های درک شده توسط آنان, بررسی دارندگان خودرو خودروی پژو 206 شرکت ایران خودرو (کنفرانس). کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، -(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/460191/fa
Vancouver:
کپیعبدلی کیوان، فریدون فر صبرا. بررسی تجربی رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتریان و ارزش های درک شده توسط آنان, بررسی دارندگان خودرو خودروی پژو 206 شرکت ایران خودرو (کنفرانس). کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی[Internet]. 1385؛-(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/460191/fa
IEEE:
کپیکیوان عبدلی، و صبرا فریدون فر، “بررسی تجربی رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتریان و ارزش های درک شده توسط آنان, بررسی دارندگان خودرو خودروی پژو 206 شرکت ایران خودرو (کنفرانس)،” کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، vol. -، no. 1، pp. 0–0، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/460191/fa