APA:
کپیروان بد، ف.، و امیرشاهی، م.ا.. (1385). شناسایی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک ها (مورد پژوهشی: مشتریان کلیدی بانک آفرین در شهر تهران). کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، -(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/499408/fa
Vancouver:
کپیروان بد ف.، امیرشاهی م.ا.. شناسایی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک ها (مورد پژوهشی: مشتریان کلیدی بانک آفرین در شهر تهران). کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی[Internet]. 1385؛-(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/499408/fa
IEEE:
کپیف. روان بد، و م.ا. امیرشاهی، “شناسایی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک ها (مورد پژوهشی: مشتریان کلیدی بانک آفرین در شهر تهران)،” کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، vol. -، no. 1، pp. 0–0، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/499408/fa