Archive
Year
Volume(Issue)
Issues
Journal Article
Download
انگلیسی Version
بررسی تجربی رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتریان و ارزش های درک شده توسط آنان، بررسی دارندگان خودرو خودروی پژو 206 شرکت ایران خودرو (کنفرانس)
عبدلی کیوان | فریدون فر صبرا
کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
Year:
Volume:
Issue:
Pages:
Citations:
Views:
Downloads:
more
View 200
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر میزان وفاداری مشتریان
سیدجوادین س. | جاویدان نژاد ه.
View 392
تعیین عوامل موثر بر رضایت مشتریان از محصول شامپو با استفاده از مدل کانو (کنفرانس)
ونوس داور | صالح پور آزاده
View 362
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد اعتماد در مشتریان کلیدی بانک ها (مورد پژوهشی: مشتریان کلیدی بانک آفرین در شهر تهران)
روان بد ف. | امیرشاهی م.ا.
View 292
ارایه یک مدل ریاضی در تخصیص بودجه تبلیغات به رسانه های مختلف (کنفرانس)
کوچک زاده احمد
0
View 253