مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

866
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

290
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

عوامل موثر بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردی بانک تجارت)

صفحات

 صفحه شروع 171 | صفحه پایان 189

چکیده

 هدف پژوهش حاضر بررسی عوامل موثر بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردی بانک تجارت) بود. تحقیق حاضر از نظر هدف بنیادی و از نظر روش, توصیفی پیمایشی است (به دنبال شناسایی عوامل پیاده سازی محصولات و خدمات است). در این تحقیق برای جمع آوری اطلاعات درباره مبانی نظری و ادبیات موضوع تحقیق از روش مطالعات کتابخانه ای و از طریق بررسی کتب, مجلات علمی پژوهشی, سایت های اینترنتی, مقالات و پایان نامه های دانشجویی استفاده شده است. روش نمونه گیری این بخش, تصادفی طبقه ای بوده و افراد متخصص و مرتبط در حوزه توسعه محصول مدنظر قرارگرفته شده است. نمونه گیری نیز از کارشناسان و مسوولین مجری توسعه محصول در بخش های مذکور 116 نفر تعیین شد. پس از بررسی و تحلیل یافته ها مولفه های مور بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی استخراج شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اوضاعی، افسانه، صنایعی، علی، و نیلی پورطباطبایی، سیداکبر. (1395). عوامل موثر بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردی بانک تجارت). پژوهش در نظام های آموزشی، 10(33)، 171-189. SID. https://sid.ir/paper/517552/fa

    Vancouver: کپی

    اوضاعی افسانه، صنایعی علی، نیلی پورطباطبایی سیداکبر. عوامل موثر بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردی بانک تجارت). پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1395؛10(33):171-189. Available from: https://sid.ir/paper/517552/fa

    IEEE: کپی

    افسانه اوضاعی، علی صنایعی، و سیداکبر نیلی پورطباطبایی، “عوامل موثر بر کندی پیاده سازی خدمات بانکی از دیدگاه کارمندان بانک (مطالعه موردی بانک تجارت)،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 10، no. 33، pp. 171–189، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517552/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button