APA:
کپینریمانی، محمد، رستم اوغلی، زهرا، و موسی زاده، توکل. (1395). نقش تعلل ورزی, خود تنظیم گری و باورهای فرا شناختی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه. پژوهش در نظام های آموزشی، 10(33)، 51-72. SID. https://sid.ir/paper/501066/fa
Vancouver:
کپینریمانی محمد، رستم اوغلی زهرا، موسی زاده توکل. نقش تعلل ورزی, خود تنظیم گری و باورهای فرا شناختی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1395؛10(33):51-72. Available from: https://sid.ir/paper/501066/fa
IEEE:
کپیمحمد نریمانی، زهرا رستم اوغلی، و توکل موسی زاده، “نقش تعلل ورزی, خود تنظیم گری و باورهای فرا شناختی در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دختر دوره متوسطه،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 10، no. 33، pp. 51–72، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/501066/fa